Η αθλιότητα της ελληνόφωνης "παιδείας"

Η χώρα αυτή, που μάλλον κατά λάθος φέρει ακομα το ονομα της Ελλάδας, θυμίζει όλο και περισσότερο πρώην κομμουνιστικό παράδεισο.

- Ουρές στα σουπερ μάρκετ
- Ουρές στις τράπεζες
- Ουρές στα νοσοκομεία
- Κλειστές εκκλησίες. Βουβές καμπάνες. Τρομαγμένα βλέμματα. Παντελής έλλειψη φιλοδοξιών και οραμάτων.
- Μπάτσοι παντού. Άδειοι δρόμοι. Απαγορεύσεις κυκλοφορίας. Εξαγγελίες επιδομάτων και μούφα επιδομάτων [σαν τα 400 εβρά στους ανέργους].
- Ενδοοικογειακή βία πίσω απο τις κλειστές πόρτες των διαμερισμάτων. Φτώχεια. Κλεισούρα. Ασφυξία.
- Ρουφιάνοι και καταδότες, σε κάθε γωνιά. Προπαγάνδα μέχρις εξαντλήσεως και αστυνομία της σκέψης, πανταχου παρούσα.

Μια ζωή σαν εφιάλτης.

Ο κομμουνισμός που τόσο αγαπανε η Ε΄ φάλαγγα της αριστεράς και ο κ. Μπακογιάννης, επιτέλους εγκαθιδρύθηκε στην Ισλαμογρεκία.
Βεβαίως, εγκαθιδρύθηκε με τη χείριστη μορφή του. Διότι, αν ειχε και 3 καλά ο υπαρκτός σοσιαλισμός [πολλά λεω;], οι εγχώριοι καθεστωτικοί εργολάβοι, αντέγραψαν μόνο τα στραβά του, αφηνοντας τα "καλά" του στον συντροφο Τσιπρα, για να έχει κάτι να υποσχεται στους χαχολους του...
Παραδείγματος χάριν, στον υπαρκτό σοσιαλισμό μπορεί να μην λειτουργούσαν στις εκκλησίες, αλλά τουλάχιστον κανένας δεν πεθαινε από πείνα. Στον εγχώριο κομμουνισμό, ακόμα και το καρβέλι το ψωμό δεν είναι σιγουρο για όλους, παρότι πάμε και μεις ακοινώνητοι και αλειτούργητοι, σαν τους κατακομβίτες της Σοβιετίας...

Μιας λοιπον και ζούμε σε κομμουνιστικη χώρα, μου' ρχονται στον νου τα όσα αφηγούνταν οι δυστυχείς υπήκοοι του "σοσιαλισμου", για να ξεγελάνε την απελπισία τους.
Όπως εκείνο το αμίμητο, που ψιθύριζαν στα μουλωχτά οι εργατες στα εργοστάσια της σοβιετικής ένωσης...
- Αυτοί παριστάνουν οτι μας πληρώνουν και εμείς παριστάνουμε ότι δουλεύουμε
Το ακριβώς ανάλογο συμβαίνει και στη δημόσια ελληνοφωνη παιδεία, μετά τη λαίλαπα του ανδρεοπαπανδρεϊσμού.

Οι λεγόμενοι εκπαιδευτικοί παριστάνουν ότι διδάσκουν και οι λεγόμενοι μαθητές παριστάνουν ότι μαθαίνουν!

Με τη διαφορά ότι στον ελληνόφωνο κομμουνισμό η κάστα των εκπαιδευτικών αμοίβονται μια χαρά, ασχέτως αν αυτό που πραγματικά τους ζητάει το σύστημα, είναι να παράγουν φουρνιές λειτουργικώς αναλφάβητων, ανιστόρητων, βαρβαρόγλωσσων, απαίδευτων και επιστημονικά ανάπηρων αποφοίτων, κατάλληλων μόνο για φτηνό εργατικό δυναμικό, στην ατμομηχανή μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, που προορίζεται για αποθήκη των μελλοντικών προλετάριων της Πλανητικής Παν-εξουσίας.

Και μην μου αντιγυρίσετε το ότι, οι Έλληνες επιστήμονες κατα κανόνα χαίρουν υψηλής εκτίμησης σε όλο τον κόσμο. Αρα πως κατηγορούμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο παράγει εξαίρετους γιατρούς, εξαίρετους χημικούς, εξαίρετους μαθηματικούς, εξαίρετους μηχανικούς κ.λπ.;
Ναι, αυτό είναι γεγονός αλλά είναι άλλο πράγμα η πανεπιστημιακή εκπαίδευση και άλλο πράγμα η βασικη, δημόσια παιδεία, των τριών βαθμιδων της στοιχειώδους και μεσης εκπαίδευσης.
Η οποία, σημειωτέον, δεν έχει χρέος να παράγει εξειδικευμενο επιστημονικό προσωπικό υψηλής κατάρτισης, όπως τα πολυτεχνεία ή τα πανεπιστήμια αλλά εγραμματους και καλλεργημένους πολίτες, με αξιόλογη και στερεα εγκύκλια μόρφωση.
Εκεί είναι που πάσχουμε!
Κι όχι μόνο πάσχουμε αλλά θα σας έλεγα ότι το ελληνόφωνο σύστημα εκπαίδευσης, είναι από τα χειρότερα του είδους, παράγοντας φουρνιες αποφοίτων Λυκείου, οι οποίοι αδυνατούν να διαβάσουν έναν λογαριασμό της ΔΕΗ!
[Και σας τα λέγω αυτά εξ ιδίας πείρας!]

Οι βασικοί λόγοι που μπορούμε ακομα να περηφανευόμαστε για το υψηλότατο επίπεδο των επιστημόνων-επαγγελματιών μας, που είναι περιζήτητοι σε όλες τις χώρες του κόσμου, είναι:
- Πρώτον, οι νοητικές δυνατότητες της ελληνικης φυλής [που απεχουν παρασαγγας απο τις αντιστοιχες δυνατοτητες των σλαβων ή των αφρικάνων ή των σκανδιναυών]
- Δεύτερον, η ελληνική οικογένεια όσο ακόμα διατηρείται ισχυρή, η οποία φροντίζει ώστε τα παιδιά της να μην ξεμεινουν στο έλεος της δημοσιας παιδειας και των εντεταλμένων προπαγανδόρων της αριστεράς, που παριστάνουν τους εκπαιδευτικούς κι έτσι βανει βαθια το χερι στην τσεπη, προκειμενου ενα ποσοστο των μαθητων, να λαβουν σωστες βασεις, με ιδιαιτερα μαθηματα ή εξωσχολική ενίσχυση.
- Τρίτον το πολύ υψηλό επίπεδο της προ-επιστημονικης προετοιμασίας των σπουδαστών λυκείου, από τα ιδιωτικα φροντιστήρια, που κάμουν όλη τη δουλειά, ή οποία θα έπρεπε να γίνεται στις τάξεις του λυκείου.

Και για να μην σας μένουν αμφιβολίες για τα όσα σας λέγω, συλλογιστείτε τα εξης...
Ποσοι μαθητες εχουν ελπιδα να συνεχισουν στην τριτοβαθμια εκπαιδευση [και εννοειται σε σοβαρες σχολες, οχι σε κατι υποτυπωδη ρεπροντουκσιον πανεπιστημια της επαρχιας, που φτιαχτηκαν μονο για να βολευτουν οι πρασινοφρουροι του ΠΑΣΟΚ] χωρίς να περασουν απο φροντιστήρια ή ιδιωτικά σχολεία;
Και αν όχι απο φροντιστήρια, τουλάχιστον να ανηκουν σε οικογενειες, που και το μορφωτικο επιπεδο των γονεων και ο κοινωνικος τους κυκλος, να είναι τέτοιος που να μπορεί να στηρίξει την εξωσχολικη μαθηση;
Ελάχιστοι και αυτοί με τιτάνιες προσπάθειες, χωρίς καμία βοήθεια από τους καθηγητές του δημοσίου.

Κι ακριβως επειδη οι ινστρουχτορες και οι καπεταναίοι της αριστεράς γνωρίζουν από πρώτο χέρι σε τι βαθμό αθλιότητας έχουν οδηγησει την ελληνοφωνη παιδεια, ειναι και οι πρωτοι που θα στειλουν τα παιδια τους σε ιδιωτικα εκπαιδευτήρια ή στο εξωτερικό!
Να λοιπον πως παραγονται οι λαμπροι Ελληνες επιστημονες που γινονται περιζητητοι στο εξωτερικο. Ερήμην του δημοσιου συστηματος παιδείας!
Ο κορωνοϊός λοιπον και η κατασταση πολιορκιας την οποια κηρυξαν οι καθεστωτικοι εργολαβοι των παγκοσμιων νονων, εφερε στην επιφανεια πολλες παθογενειες της τελευταιας κομμουνιστικης χωρας στην Ευρωπη.
Και μία απο αυτές είναι ακριβώς η αθλιότητα της ελληνόφωνης παιδείας.

Θέλετε τώρα να σας πω κατι, που ίσως σας φανεί εφιαλτικό, αλλά που δυστυχως ειναι περα για περα αληθες και μπορειτε να το διαπιστωσετε και μοναχοι σας, αν γνωριζετε παιδια στη μεση εκπαιδευση...
Ακομα και να μην ξανανοιξουν ουτε για μια μερα τα δημοσια σχολεια, ακομα και αν ακυρωθουν ολες οι προαγωγικες εξετασεις, σε ολες τις ταξεις Γυμνασιων και Λυκειων, ακομα και αν απλως πανε οι μαθητες τους τον Ιουνιο για να παραλαβουν τα ενδεικτικα τους, με ενδεικτικη βαθμολογια εκεινη που ειχαν προκανει να δωκουν στο Α΄τριμηνο, δεν προκειται να αλλαξει ουτε τοσο δα, στο τι εμαθαν και στο τι δεν εμαθαν!
Το ότι χαθηκε παραπανω απο τη μιση χρονια, δεν σημαίνει ότι οι μαθητες θα φυγουν απο την ταξη, με λιγοτερες γνωσεις. Αδαείς ξεκινησαν, αδαείς θα τελειώσουν.
Δεν έχασαν τίποτα, διότι δεν θα μαθαιναν ουσιαστικά τίποτα!
Ειτε παρισταναν οτι τους τα διδασκαν είτε δεν τα διδαξαν κοθολου [οπως θα συμβει τωρα], ειναι ενα και το αυτο.

Το Μηδεν, δεν φοβαται το Κενο.
Ημιαναλφαβητοι μπηκαν στις ταξεις, ημιανλαφαβητοι θα βγουν!

Και με πολυ απλα λογια, η αθλιοτητα της ελληνοφωνης παιδειας εχει φτασει σε τετοιο βαθμο, ωστε ακομα και να καταργηθει στην πραξη, δεν προκειται να αλλαξει το παραμικρο!
Τα δημοσια σχολεια εχουν ενα και μονο λογο υπαρξης Να απασχολουν τα παιδια για να μπορουν να δουλευουν οι γονεις τους και να παραγουν καλους υποτελεις ψηφοφορους για το καθεστως.
Μεχρις εκει!

Σας φαινεται απιστευτο; Το βρισκετε παρατραβηγμενο;
Θα σας πω το εξής και αν έχετε γνωριμιες με μαθητες γυμνασίου, που δεν κανουν ουτε ιδιαιτερα, ουτε φροντιστηρια, διασταυρωστε το...
Στην ύλη ιστορίας της Α΄ Γυμνασίου ανηκουν θεματα όπως τα Ομηρικα επη, ο Μινωϊκός ή ο Μυκηναϊκός πολιτισμός. Και μαλιστα αυτά τα συγκεκριμενα τα διδασκονται στο πρωτο μισό της χρονιάς. Συνεπώς θεωρούνται διδαγμένα.
Ε λοιπον κι εγω σας λέω ότι σε μια κανονικη χρονιά, το 70% των μαθητών της Α΄ Γυμνασίου των δημόσιων σχολείων, 2-3 μήνες μετά το πέρας των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου και αφού "κάψουν" στο προαύλιο τα βιβλία τους όπως είθισται, δεν εχουν ιδέα ούτε για τους Ατρείδες, ούτε για τον Έβανς, ούτε για τους αοιδούς, ούτε για τα ιερογλυφικά. Δεν θα θυμούνται πιθανοτατα, ούτε καν αυτές τις λέξεις, τις οποίες βεβαίως μπορεί να τις είχαν καταχωρήσει στη βραχυπρόθεσμ μνημη τους, προκειμένου να γράψουν στο διαγωνισμα [αν δεν τα είχαν κανει σκονακια] και μολις πηρανε τον βαθμουλακο, τα διεγραψαν απο το μυαλο τους!

Και το χειρότερο;
Δεν έχουν συνειδητοποιήσει τη χρονικότητα της ιστορίας. Περαν απο το ότι οι περισσότεροι δεν είναι ικανοί να χειριστούν ημερομηνίες π.Χ. και μ.Χ., δεν αντιλαμβάνονται καν ότι τον Αγαμέμνονα και τον Περικλή, τους χωρίζουν περισσότερα από 500 χρόνια. Όλα αυτά τα θεωρούν ως "αρχαία" και αντιλαμβάνονται ολόκληρη την αρχαιότητα ως μία μόνον χρονική ενότητα, με τον Μεγαλέξαντρο, τον Πυθαγόρα και τον Πλάτωνα, στον ίδιο χρονικό ντορβά, σαν να ήσαν συγχρονοι μεταξυ τους!
Και φυσικά ούτε συζήτηση για το ότι αδυνατούν να κατανοήσουν, το ότι μια αυτοκρατορία όπως η Ρώμη ή το Βυζάντιο δεν είναι ένα συγκεκριμένο "ιστορικό στιγμιότυπο" βραχείας διάρκειας, όπως λόγου χαριν η μάχη της Ζάμα και η τελικη επικρατηση των Ρωμαίων έναντι της Καρχηδόνας, αλλα πολλά ιστορικά στιγμιότυπα, σε μία μακρά χρονικη εξελιξη χιλιετίας και βαλε!

Στο θολωμενο νου των ελληνοφωνων μαθητων [στην πλειοψηφια τους] ούτε καν ο ιστορικός χρόνος δεν εχει αφομοιωθεί γνωστικά!
Δεν έχουν καν συναίσθηση το πόσο πιο κοντά σε εμάς είναι ο Δημήτριος Υψηλαντης, από ότι ο Όμηρος!

Εν ολίγοις, φέτος και λόγω του θανατικού, στην Α΄ Γυμνασίου πρόλαβαν να "διδαχτούν" για τους Μυκηναίους αλλά δεν πρόλαβαν να φτάσουν στον Μέγα Αλέξανδρο.
Ε, και;
Και μέχρι την Αχαϊκή συμπολιτεία να είχανε φτάσει κανονικά, εκεί γύρω στον Ιουλιο, δεν πρόκειται να θυμουνται γρυ, ούτε από τις Μυκηνες, ουτε απο τον Μεγαλεξαντρο! Τα όσα διδαχτηκαν θα τους ειναι εξισου αγνωστα με τα οσα δεν διδαχτηκαν!
Αυτό και μονο δειχνει την αθλιοτητα της δημοσιας παιδειας στην Ισλαμογρεκια.

Και ασφαλως δεν αφορα μονο την Ιστορια.
Θα μπορουσα να σας δωσω χιλια δυο παραδειγματα και δη απο προσωπικη πειρα, και στα Μαθηματικα και στη φυσικη και... και... και...
Αν εξαιρέσουμε τους μαθητες που η οικογενεια τους φροντιζει να πληρωνει καθηγητες και φροντιστηρια και τους ελαχιστους ιδιοφυεις που αγαπουν τη γνωση, η συντριπτικη πλειοψηφια των υπολοιπων, ειτε παει σχολειο ειτε δεν παει, ειναι ενα και το αυτο.

Η πολυπολιτισμικη παιδεια που καταφερε να επιβαλλει η αριστερά στα δημοσια σχολεια, εχει κατεβασει τον πηχυ στο επιπεδο του πιο βλακα Αλβανού, παραγοντας μαζικα μελλοντικους "ελληνες υπηκοους" καλούς μόνο για τα Τιρανα...


Ακουω λοιπον για "εξ αποστασεως παιδεια" και με πιανουν τα γελια! Οι νεοταξιτες εγκαθετοι της πολιτικης ορθοτητας, που παριστανουν τους εκπαιδευτικους, δεν ειναι ικανοί να παραγουν καταρχην "παιδεια". Το εξ' αποστασεως το θεωρω απλως ως ανεκδοτο.
Και τελειωνοντας θα σας αποκαλυψω κατι, το οποιο ειναι μεν πασιγνωστο σε οσους παρακολουθουν απο κοντα τις εξελιξεις στην ελληνοφωνη παιδεια τις τελευταιες δεκαετιες αλλα ακουγεται τοσο εξωφρενικό, ώστε όσοι δεν έχουν παιδιά και δεν εχουν επισης επαγγελματικη σχεση με τα δημοσια σχολεια, αδυνατουν να το πιστεψουν.

Και εξηγουμαι...
Οσοι εχετε παιδια στις 2 τελευταιες ταξεις του Λυκειου, τα οποια φιλοδοξουν να συνεχισουν σπουδες σε καποια σοβαρη ανωτατη σχολη, θα ξερετε ασφαλως οτι εχουν γραμμενο στα παπαρια τους το δημοσιο σχολειο και δινουν ολο το βαρος της μελετης τους στα μαθηματα που κανουν στα φορντιστηρια [που τα πληρωνετε απο την τσεπη σας]
Οι καλυτεροι μαθητες λοοιπον των 2 τελευταιων ταξεων λυκειου, θα ξερετε οτι "κρατανε" απουσιες, ωστε κοντα στο τελος της χρονιας να εχουν την ευχερεια να μην πατανε στο δημοσιο σχολειο, χωρις να κινδυνευουν να χασουν τη χρονια.
Και λιγο πριν το τελος των μαθηματων [τον Μαϊο] σταματανε να πηγαινουν στο δημοσιο σχολειο,
ωστε να αφοσιωθουν απερισπαστοι στη μελετη των μαθηματων των φροντιστηριων τους.

Δηλαδη, οι ιδιοι οι μαθητες [επαναλαμβανω, οι καλοι μαθητες] εχουν σαφη επιγνωση της αχρηστιας του δημοσιου σχολειου, που το βλεπουν ως ενα περιττο βαρος και χασιμο χρονου.
Και καλα καμουν!

Η ουσιαστικη εκπαιδευση στις τελευταιες ταξεις του Λυκειου παρεχεται απο τα φροντιστηρια και οι λεγομενοι εκπαιδευτικοι του δημοσιου, απλως παριστανουν οτι διδασκουν , για να παιρνουν τον μισθο του δημοσιου υπαλληλου.
Ακομα και να αποφασισει ενας μαθηματικος ή ενας φυσικος ή ενας φιλολογος να καμει εξη μηνες διακοπες χωρις να πατησει το ποδι του στο δημοσιο λυκειο, σας βεβαιω οτι απο τους καλους μαθητες του τουλαχιστον, ουδεις θα καταλαβει την απουσια του. Ισα-ισα που τα παιδια θα πουν: δοξα σοι ο Θεος, τωρα μπορουμε να διαβασουμε με την ησυχια μας αντι να τρωμε τοσες ωρες με τα πηγαινελα στο σχολειο!

Τι αλλο χρειαζεστε για να κατανοησετε το οτι η δημοσια παιδεια ειναι ουσιωδως αχρηστη, οπως την καταντησαν;

Και φυσικα τα φροντιστηρια και τα ιδιαιτερα, στοχευουν στην εξειδικευμενη διδασκαλια, που θα χρειαστουν οι υποψηφιοι για να "περασουν" στον συγκεκριμενο κλαδο σπουδων, της επιλογης τους.
Δεν προσφερουν εγκυκλιο γνωση, δεν προσφερουν γενικοτερη καλλιεργεια, δεν ανοιγουν οριζοντες.
Απλως μαθαινουν στους υποψηφιους πως θα διαχειριστουν τα τυχον θεματα των πανελλαδικων εξετασεων, για να μπουν σε μια σχολη.
Διοτι αυτη ειναι η δουλεια των φροντιστων. Και την καμουν καλα.

Για την ουσιαστικη παιδεια που παραγει ελευθερους πολιτες και ειναι υποχρεωση του δημοσιου σχολειου να την παρασχει, δεν γνοιαζεται κανεις. Ισα-ισα προσπαθουν να την υποβαθμισουν, οσο γινεται περισσοτερο.
Ο κορωνοϊός μας φερνει και ως ατομα και ως κοινωνια, αντιμετωπους με τις παθογενειες μας. Και στο ζητημα της παιδειας, μην ακουτε τις μπουρδολογιες για "εξ αποστασεως μαθηματα" και αλλα τετοια κωμικοτραγικά.

Η αθλιοτητα της δημοσιας παιδειας στην Ισλαμογρεκία, ειναι τοσο βαθιά ωστε ακόμα και να κλεινανε τα δημοσια σχολεια για ολοκληρη τη χρονια, μεταφεροντας τους μαθητες στην επομενη ταξη, χωρις να κανουν ουτε ενα μαθημα απο την προηγουμενη, να εισαστε σιγουροι, οτι δεν θα ελειπε τιποτα και σε κανεναν...

Σιγά μην και τώρα που πρόλαβαν να διδαχτουν παραδείγματος χάριν "παραγοντοποίηση" στην Γ΄ Γυμνασίου, θα θυμούνται οι αλβανόπαιδες τον Αυγουστο, πως παραγοντοποιούμε κατα ομάδες ή πως αξιοποιουμε τις ταυτότητες!
Καλα και σε χαιρετάω...


Σχόλια