Σαρώνει στην τηλεθέαση το GNTM

Σαρώνει το GNTM με το ριάλιτι μοντέλων να σημειώνει την Δευτέρα τηλεθέαση 34,3 % στα νεανικά κοινά, τις ηλικίες δηλαδή 18-54.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Nielsen το GNTM άγγιξε ανά τέταρτο τηλεθέαση 42,5%!

Στην απεντιπέρα όχθη ο ανταγωνισμός κινούνταν ως και 20 μονάδες πίσω. Πιο συγκεκριμένα η κωμική σειρά «Αν Ήμουν Πλούσιος» στον ΑΝΤ1 στο 11,4% και το σίριαλ «Πέτα τη Φριτέζα» στο 15,6%.

Στον ALPHA, η σειρά «Σπίτι Είναι...» σημείωσε τηλεθέαση 10,4% και το νέο επεισόδιο της δραματικής σειράς «Έρωτας Μετά», 9,8%. Τέλος, το διπλό επεισόδιο της σειράς «8 Λέξεις» στον ΣΚΑΪ έγραψε τηλεθέαση 12%.

Στις 22.45, ξεκίνησαν στον ΑΝΤ1 οι «Άγριες Μέλισσες» που άρχισαν να αποσπούν μερίδιο τηλεθέασης από το GNTM. Ωστόσο, το ριάλιτι του STAR κρατήθηκε στην πρώτη θέση στο νεανικό κοινό και μάλιστα με ποσοστά άνω του 30% σχεδόν σε όλη τη διάρκεια, ταυτόχρονης μετάδοσης με τις «Άγριες Μέλισσες». Η σειρά του ΑΝΤ1 σημείωσε μέσο όρο31% και ξεπέρασε σε τηλεθέαση το GNTM στις 23.00, όταν και η τηλεθέαση ανά τέταρτο, εκτοξεύτηκε στο 36,6% (εκείνη την ώρα το GNTM σημείωνε 24,5%).

Έχει αξία να προσθέσουμε πως η σειρά του ΑΝΤ1 εμφανίζει αντίστοιχα υψηλά ποσοστά και στο γενικό σύνολο, την τηλεθέαση δηλαδή που καταγράφεται επί όλων των ανοικτών δεκτών ανεξαρτήτως ηλικίας (εχτές σημείωσε 33,2% την ώρα που στο σύνολο το GNTM βρέθηκε στο 24,1%). Κάτι τέτοιο παρατηρείται σχεδόν καθημερινά και για τη σειρά του «Ανδρέα Γεωργίου», που μπορεί σε ηλικίες μεταξύ 18-54 να υπολείπεται του ανταγωνισμού, όμως στο γενικό σύνολο καταγράφει τηλεθέαση που αγγίζει το 20%.

Σχόλια