Sin Boy: Δεν με ήθελαν οι γκόμενες γιατί ήμουν Αλβανός

Ο νεαρός τραγουδιστής, μίλησε για πολλά, μεταξύ αυτών για τον Αντώνη Κανάκη με αφορμή το βίντεο που είχαν γυρίσει με το «Mama», χρησιμοποιώντας σκληρά λόγια για τον γνωστό παρουσιαστή, αλλά και για τους γονείς του που ήρθαν μετανάστες από την Αλβανία και το ρατσισμό που βίωσε ο ίδιος στα παιδικά του χρόνια.



«Γεννήθηκα στην Ελλάδα, αλλά είμαι από την Αλβανία. Οι γονείς μου ήρθαν μετανάστες από την Αλβανία. Περάσαμε δύσκολα χρόνια, αλλά τώρα βγάζω λεφτά και τρώμε όλοι. Έχω περάσει εποχές να τρώω ψωμί με λάδι και αλάτι. Οι Αλβανοί θα το καταλάβουν αυτό. Πολλοί μετανάστες Αλβανοί το έχουν περάσει αυτό το στάδιο, το έχω περάσει κι εγώ και είμαι περήφανος που το έχω περάσει γιατί με έχει κάνει πιο δυνατό» είπε.

Και πρόσθεσε: « Έχω βιώσει πάρα πολύ ρατσισμό στην Ελλάδα. Δεν με θέλανε οι γκόμενες γιατί ήμουν Αλβανός. Οι γονείς τους, τους λέγανε “μην κάνεις παρέα με αυτόν, είναι Αλβανός”».

Σχόλια